FAQ - nejčastější otázky

Máte nějakou otázku, na kterou hledáte odpověď a není níže? Napište nám prostřednictvím Kontaktního formuláře. Vaše dotazy poslouží v této sekci dalším uživatelům.

S jakou aplikací doporučujete tuto tiskárnu používat?

Pro systém Android doporučujeme použítí tiskárny s aplikací Profiúčtenka, která je v době psaní tohoto textu zdarma. Odkaz ke stažení: Profiúčtenka

A jak je to se systémem iOS?

Na systému Apple iOS naopak doporučujeme použít jiné aplikace, například KasaMAX. Na tomto systému je možné použít Profiúčtenku například s propojenou aplikací iDoklad. Bez iDokladu má však Profiúčtenka všeobecně s tiskárnami problémy.

Jaké kotoučky potřebuji, je možné je objednat u Vás?

Tiskárna podporuje termocitlivé kotoučky o šířce 57 nebo 58mm a průměr kotoučku by neměl přesáhnout 40mm. Tyto kotoučky je možné zakoupit běžně v jakémkoliv papirnictví. Součástí dodávaného balení je 1 kotouček zdarma. Kotoučky nejsou v našem sortimentu.

Nedaří se mi zprovoznit tiskárnu, čím to může být?

Velmi častou chybou je, že není při prvním spuštění odstraněna ochrana baterie. Je nutné vyndat baterii a odstranit ochranou samolepku.

Cookies používáme proto, abychom mohli zajistit bezpečnost tohoto webu, měřit návštěvnost a přizpůsobovat a měřit reklamy. Kliknutím na jakýkoliv odkaz na tomto webu, vyjadřujete svůj souhlas, že smíme pomocí cookies shromažďovat informace na tomto webu i mimo něj.